NET-IT نت آی تی
اخبار فناوری نت بوک سخت افزار تبلت موبایل بازی

Gapps یا همان Google Apps چیست؟

گوگل اپس یک سری از برنامه ها و ذخیره سازی فایل ها تحت وب و از طریق مرورگرهاست بدون آنکه کاربر نیاز به خریدن آن نرم افزارها داشته باشد.کاربران قادر خواهند بود به راحت وارد حساب کاربری خود وارد شده و به فایل ها و ابزارهای مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. ابزارهای پیشنهادی شامل ابزارهای ارتباطی (Gmail-Gtalk و Google calendar) ابزارهای تولیدی (Google Docs شامل فایلهای متنی، جداول و فایلهای ارائه)، صفحه شروع قابل تغییر (iGoogle) و Google Sites  برای توسعه صفحات وب. این ابزارها رایگان هستند ولی کاربران قادر خواهند بود تا با پرداخت هزینه، ابزارهای بیشتر و فضای بیشتری را خریداری نمایند. نسخه آموزشی آن تقریبا تمام امکاناتی را که نسخه تکمیلی و پولی آن دارد را به صورت رایگان پوشش میدهد و برای دانش آموزان دوره دبیرستان به بالا پیشنهاد میشود.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:گوگل , اینترنت , گوگل اپس , ,
ارسال توسط سعید مهدوی

کیس Level 10 GTS، محصول جدید Thermaltake

 

کمپانی  Thermaltake که از کمپانی‌های پیشرو در زمینه ساخت کیس‌های کامپیوتری، محصولات خنک‌کننده و منابع تغذیه به شمار می‌رود، نسخه جدید کیس‌های Level 10 GTS و Level 10 GTS Snow editionکه دارای در کناری شیشه‌ای است را معرفی کرد. این محصول حاصل همکاری این کمپانی و BMW است و این بار در ابعاد کوچک‌تر عرضه شده ولی قابلیت‌های خود را حفظ کرده است.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:کیس , بزرگترین کیس , ,
ارسال توسط سعید مهدوی

                      نکات اساسی برای محافظت از لپ تاپ

 

نکات اساسی برای محافظت از لپ تاپ

دوام لپ‌تاپ شما بستگی به شیوه نگهداری از این وسیله الکترونیکی دارد. اگر بخواهید مدت زمان بیشتری لپ‌تاپ خود را سالم نگه دارید باید به درستی از آن نگهداری و مراقبت کنید؛ برای مراقبت درست از لپ‌تاپ خود، باید نکاتی ساده اما مهم را رعایت کنید.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:Note book , PC , ,
ارسال توسط سعید مهدوی

با گلکسی میوز رقیب آیپاد شافل آشنا شوید

 

 

گلکسی میوز (Galaxy Muse)  نام موزیک پلیر جدید سامسونگ است که به تازگی معرفی گردیده و در حال حاظر اصلی ترین رقیب آیپاد شافل اپل به حساب می آید. بر کسی پوشیده نیست که اسمارت فون های گلکسی سامسونگ بازار تلفن های اندرویدی را قبضه کرده اند، از این رو سامسونگ قصد دارد که این MP3 پلیر ۵۰ دلاری را به همراه دکمه های لمسی و گیره جهت اتصال به لباس وارد بازار کند.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:سامسونگ " موزیک پلیر " ,
ارسال توسط سعید مهدوی

آیا گوگل یاهو را خواهد خرید ؟

 

وضعیت یاهو از زمانی بهم ریخت که کارول بارتز مدیر عامل این شرکت یک ماه پیش اخراج شد و تا کنون نیز خبری از مدیرعامل جدید نشده است . البته فقط گوگل در پی خرید یاهو نیست ٬ شرکت‌های بزرگ دیگری مثل مایکروسافت ٬ علی‌بابا و چندین غول‌ سرمایه‌گذاری از آمریکا ٬ کانادا و روسیه هم در پی خرید این شرکت مشهور هستند و البته این اتفاق باعث شده است تا سهام این شرکت ۲۰ درصد افزایش پیدا کند .

بقیه در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391برچسب:گوگل , یاهو ,
ارسال توسط سعید مهدوی

صفحه قبل 1 صفحه بعد