NET-IT نت آی تی
اخبار فناوری نت بوک سخت افزار تبلت موبایل بازی

Gapps یا همان Google Apps چیست؟

گوگل اپس یک سری از برنامه ها و ذخیره سازی فایل ها تحت وب و از طریق مرورگرهاست بدون آنکه کاربر نیاز به خریدن آن نرم افزارها داشته باشد.کاربران قادر خواهند بود به راحت وارد حساب کاربری خود وارد شده و به فایل ها و ابزارهای مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. ابزارهای پیشنهادی شامل ابزارهای ارتباطی (Gmail-Gtalk و Google calendar) ابزارهای تولیدی (Google Docs شامل فایلهای متنی، جداول و فایلهای ارائه)، صفحه شروع قابل تغییر (iGoogle) و Google Sites  برای توسعه صفحات وب. این ابزارها رایگان هستند ولی کاربران قادر خواهند بود تا با پرداخت هزینه، ابزارهای بیشتر و فضای بیشتری را خریداری نمایند. نسخه آموزشی آن تقریبا تمام امکاناتی را که نسخه تکمیلی و پولی آن دارد را به صورت رایگان پوشش میدهد و برای دانش آموزان دوره دبیرستان به بالا پیشنهاد میشود.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:گوگل , اینترنت , گوگل اپس , ,
ارسال توسط سعید مهدوی

کیس Level 10 GTS، محصول جدید Thermaltake

 

کمپانی  Thermaltake که از کمپانی‌های پیشرو در زمینه ساخت کیس‌های کامپیوتری، محصولات خنک‌کننده و منابع تغذیه به شمار می‌رود، نسخه جدید کیس‌های Level 10 GTS و Level 10 GTS Snow editionکه دارای در کناری شیشه‌ای است را معرفی کرد. این محصول حاصل همکاری این کمپانی و BMW است و این بار در ابعاد کوچک‌تر عرضه شده ولی قابلیت‌های خود را حفظ کرده است.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:کیس , بزرگترین کیس , ,
ارسال توسط سعید مهدوی

                      نکات اساسی برای محافظت از لپ تاپ

 

نکات اساسی برای محافظت از لپ تاپ

دوام لپ‌تاپ شما بستگی به شیوه نگهداری از این وسیله الکترونیکی دارد. اگر بخواهید مدت زمان بیشتری لپ‌تاپ خود را سالم نگه دارید باید به درستی از آن نگهداری و مراقبت کنید؛ برای مراقبت درست از لپ‌تاپ خود، باید نکاتی ساده اما مهم را رعایت کنید.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:Note book , PC , ,
ارسال توسط سعید مهدوی

تعداد فروش کنسول ها در ۴ سال گدشته

ر این پست برای شما فروش کنسول های Xbox 360 , PS3 , Wii و Wii U و کنسولهای دستی Ds , PSP , 3DS و PsVita در سال ۲۰۱۲ را اماده کرده ایم که این فروش را نسبت به چهار سال گذشته میلادی یعنی در سال های ۲۰۰۹,۲۰۱۰,۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ نشان میدهد که شاهد کاهش فروش این کنسول ها نسبت به سال قبل در این امار هستیم.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

تاریخچه ی ترانزیستور

ترانزیستورهای جدید به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: ترانزیستورهای اتصال دوقطبی (BJT) و ترانزیستورهای اثر میدانی (FET). اعمال جریان در BJTها و ولتاژ در FETها بین ورودی وترمینال مشترک رسانایی بین خروجی و ترمینال مشترک را افزایش می‌دهد، از اینرو سبب کنترل جریان بین آنها می‌شود. مشخصات ترانزیستورها به نوع آن بستگی دارد. لغت «ترانزیستور» به نوع اتصال نقطه‌ای آن اشاره دارد، اما انی سمبل قدیمی با سمبل‌هایی را کردند که اختلاف ساختار ترانزیستور دوقطبی را به صورت دقیقتر نشان می‌داد، اما این ایده خیلی زود رها شد.[نیازمند منبع] در مداراهای آنالوگ، ترانزیستورها در تقویت کننده‌ها استفاده می‌شوند، (تقویت کننده‌های جریان مستقیم، تقویت کننده‌های صدا، تقویت کننده‌های امواج رادیویی) و منابع تغذیه تنظیم شده خطی. همچنین از ترانزیستورها در مدارات دیجیتال بعنوان یک سوئیچ الکترونیکی استفاده می‌شوند، اما به ندرت به صورت یک قطعه جدا، بلکه به صورت بهم پیوسته در مدارات مجتمع یکپارچه بکار می‌روند. مداراهای دیجیتال شامل گیت‌های منطقی، حافظه با دسترسی تصادفی(RAM)، میکروپروسسورها و پردازنده‌های سیگنال دیجیتال (DSPs) هستند. ترانزیستور می‌تواند به عنوان سوییچ نیز کار کند. ترانزستور سه بایه دارد.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

معرفی مادربورد قدرتمند MSI با سوکت FM2


کمپانی MSI یکی از برترین تولیدکنندگان مادربورد و کارت گرافیکی جهان، مادربورد جدید خود با سوکت FM2 به نام  FM2-A75MA-P33 را معرفی کرد. این مادربورد با داشتن چیپست AMD A75، از APUهای جدید کمپانی AMD موسوم به Trinity پشتیبانی می‌کند، دارای مدار تغذیه ۵ فازی جهت تغذیه APUاست و با داشتن دو شکاف حافظه می‌تواند از ۳۲ گیگابایت حافظه DDR3 با فرکانس  ۱۸۶۶MHz در حالت دو کاناله پشتیبانی کند.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:مادر بورد , MSI , مادربورد , MSI , مادر بورد,
ارسال توسط سعید مهدوی

با SkyDrive به صورت لمسی با HTML5 کار کنید

مایکروسافت محصول جدید خود به نام SkyDrive برای HTML5 را در مراسم Ces رونمایی کرد که این افزونه به شما اجازه میدهد تا شما در ویندوز ۸ که قابلت لمسی دارد از HTML5 بتوانید به صورت لمسی استفاده کنید و همچنین بتوانید از کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) آن استفاده کنید و کارهای روزمره خود را سریعتر و بهتر انجام دهید.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

 

 

دیروز هم چندین گوشی هوشمند و تبلت از شرکت های مطرح و نه چندان مطرح معرفی شد. هرچند که جای بسیار از شرکت های مطرح مانند نوکیا و مایکروسافت حالی است اما کماکان جو معرفی محصولات داغ است. با هم به داغ ترین این محصولات نگاهی می اندازیم.

 

معرفی گوشی ها و تبلت ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

بلاخره پس از یک دوره زمانی چند ساله و بعد از شرکتهای گوگل و مایکروسافت، شرکت یاهو پروتکل SSL را برای سرویس ایمیل خود فعال کرد.این کار  به دنبال نامه های متعدد از سوی EFF، ACLU، گزارشگران بدون مرز و تعدادی از سازمان های دیگر  به شرکت یاهو (ماریسا مایر) برای ایجاد تغییر و به منظور کمک به محافظت از حریم خصوصی و امنیت کاربران ،صورت گرفته است.
مشخصه بارز SSL بصورت HttpS می‌باشد که شاید بارها در اینترنت مشاهده کرده باشید و به سادگی از آن گذر کرده باشید.

Secure Socket Layer , یا همان SSL یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تامین ارتباطی امن مابین یک وب سرور و یک مرورگر اینترنت است. این ارتباط امن از تمامی اطلاعاتی که ما بین وب سرور و مرورگر اینترنت (کاربر) انتقال می‌یابد , محافظت می‌کند تا در این انتقال به صورت محرمانه و دست نخورده باقی بماند. SSL یک استاندارد صنعتی است و توسط ملیون‌ها وب سایت در سراسر جهان برای برقراری امنتیت انتقال اطلاعات استفاده می‌شود.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:یاهو مایل ,
ارسال توسط سعید مهدوی

 

پردازنده‌های نسل چهارم Core کمپانی اینتل در راه‌اند

www.netwizard.ir3

درست است که این روزها همه درگیر اخبار نمایشگاه CES هستند و تکنولوژِی های جدید و انوع و اقسام گجت هایی که در این نمایشگاه معرفی میشوند همه را انگشت به دهان گذاشته است.اما نباید از دیگر اخبار دنیای فناوری هم چشم پوشی کرد.سال ۲۰۱۳ سالی متفاوت با پردازنده‌هایی متفاوت از کمپانی اینتل خواهد بود.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:اینتل " پردازنده ",
ارسال توسط سعید مهدوی

با گلکسی میوز رقیب آیپاد شافل آشنا شوید

 

 

گلکسی میوز (Galaxy Muse)  نام موزیک پلیر جدید سامسونگ است که به تازگی معرفی گردیده و در حال حاظر اصلی ترین رقیب آیپاد شافل اپل به حساب می آید. بر کسی پوشیده نیست که اسمارت فون های گلکسی سامسونگ بازار تلفن های اندرویدی را قبضه کرده اند، از این رو سامسونگ قصد دارد که این MP3 پلیر ۵۰ دلاری را به همراه دکمه های لمسی و گیره جهت اتصال به لباس وارد بازار کند.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:سامسونگ " موزیک پلیر " ,
ارسال توسط سعید مهدوی

سرویس Yahoo! Mail جدید برای اندروید، iOS، ویندوز ۸ و وب معرفی شد 

 


استفاده از سرویس E-Mail یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین راه های ارتباطی به حساب می آید و این بخشی از زندگی روزمره ماست. می دانید Yahoo! Mail سرویسی رایگان برای پست الکترونیکی است که توسط شرکت یاهو فراهم شده است؛ این سرویس در سال ۱۹۹۷ افتتاح شد و تاکنون به بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر خدمات‌رسانی می‌کند.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:ویندوز 8 , اندروید , یاهو ,
ارسال توسط سعید مهدوی

آیا اپل در حال آزمایش آیفون ۶ است؟ 

 

با وجود این که مراسم معرفی تمام محصولات جدید اپل در سال ۲۰۱۲ برگزار شد و حداقل برای چند ماه مراسم جدیدی از این کمپانی نخواهیم دید، اما از هم اکنون گمانه‌زنی‌ها درباره نسل جدید گوشی هوشمند آیفون آغاز شده است.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:اپل , ایفون 6 , ایفون 5 ,
ارسال توسط سعید مهدوی

نمایشگاه CES 2013: تبلت Razer Edge ساخته شده برای بازی

 


بهتر است نامش را تبلت بگذاریم، یا شاید یک PC تمام عیار! و یا حتی فراتر از این ها یک کنسول بازی عالی و حرفه ای. به بیان ساده تر این تبلت نتیجه ادغام یک کامپیوتر تمام عیار در ویندوز ۸ مایکروسافت، جهت ایجاد محصولی بی نظیر برای بازی است. اگر ادعا کنیم که تبلت Razer Edge ابداعی تازه است، حرف درستی نزده‌ایم زیرا که Razer Edge سال پیش در نمایشگاه CES 2012 تحت نام Project Fiona معرفی شده بود و بر اساس نظر مردم، به عنوان برترین محصول معرفی شده در نمایشگاه پارسال برگزیده شد.

 

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:تبلت , کنسول دستی , بازی ,,
ارسال توسط سعید مهدوی

معرفی نوت‌بوک قدرتمند MSI GT 70 Dragon Edition برای گیمرها

معمولا ماه دسامبر هر سال میلادی شاهد ارائه محصولات جدیدی از تولیدکنندگان قطعات کامپیوتری برای بازار سال جدید میلادی هستیم. کمپانی msi نیز بدین منظور نوت‌بوک جدیدی با نام GT 70 Dragon Edition را تولید کرده است که به صورت محدود عرضه خواهد شد. طراحی بسیار زیبا و کارایی مناسب نوت‌بوک‌های کمپانی msi این برند را به یکی از برندهای پرطرفدار بدل کرده است.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:نوت بوک , گیمرها , تبلت ,
ارسال توسط سعید مهدوی

اولین تلویزیون OLED خمیده دنیا

 

 

   samsung-curved-oled

 

سامسونگ اولین تلویزیون OLED خمیده دنیا را معرفی کرد. یک صفحه نمایش خمیده که شاید فکر کنید چیز عجیب و غریبی است ولی سامسونگ معتقد است که این خمیدگی، تصویری فراخ تر، تجربه ای فراگیر تر، و زوایای دید جانبی بهتری را حین تماشای محتواهای تصویری در اختیار شما قرار می دهد.

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:تلویزیون , سه بعدی , ,
ارسال توسط سعید مهدوی

ویندوز ۸ از اکتبر تا به امروز ۶۰ میلیون نسخه فروخته است
 

windows-8

 

مدتی است که از آغاز فروش ویندوز ۸ می گذرد اما آمارها گویای فروش خوب این سیستم عامل تازه وارد هستند. یکی از مدیران ارشد بخش ویندوز مایکروسافت دیروز سه شنبه در CES 2013 اعلام کرد که «تا به امروز ۶۰ میلیون نسخه فروش و بروزرسانی به ویندوز ۸ داشته ایم». طبق همین آمارها تا به امروز ۲۰ میلیون بروزرسانی به ویندوز ۸ وجود داشته و ۴۰ میلیون ویندوز ۸  فروخته شده است.

بد نیست بدانید ویندوز ۸ و ویندوز ۷ که ماهانه فروشی بالغ بر ۱۹٫۴ میلیون نسخه در ماه دارد در یک راستا بوده است. این موفقیت بسیار چشمگیری برای مایکروسافت محسوب می شود.

ویندوز ۸ اولین سیستم عامل مایکروسافت است که برای تعامل مستقیم و بدون مشکل با صفحات لمسی توسط مایکروسافت طراحی و عرضه شده است.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:ویندوز 8 , ویندوز 7 , ویندوز,
ارسال توسط سعید مهدوی

Windows 8 در یک نگاه

 

                          Microsoft_Windows-8

 

اولین بار 13 سپتامبر بود که Steven Sinofsky، مدیر بخش ویندوز شرکت مایکروسافت، در مجمع سالانه این شرکت به معرفی قابلیت‌ها و تغییرات جدید Windows 8 پرداخت.

هر چند آن طور که بیان شده است تا آن جا که مقدور بوده است تلاش شده است تا کاربران مجبور به ترک عادت های خود در هنگام کار با ویندوز مانند ابزارهای رونوشت برداشتن نشوند …

 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

معرفی فلش ۱ ترابایتی کوچکتر از بند انگشت
 

 

در میان خبر های نمایشگاه CES در لاس وگاس باید هر رزو منتظر غیر منتظره ها باشیم. یکی از خبر هایی که شاید باورش برای شما  ما سخت باشد این است که شرکت Kingston که از بزرگان صنعت فلش و حاظه می باشد اقدام به معرفی فلش دیسک  ۱ ترابایتی نموده است. فلشی که علیرغم مقدار حافظه بالای آن اندازهای کوچکتر از یک بند انگشت دارد.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

معرفی دوربین۳D سونی همراه با ویدئو پرژکتور داخلی

 

 

سونی همچنان در نمایشگاه CES گردو خاک به پاک می کند.و حالا نوبت به معرفی دوربین های فیلمبرداری فوق العاده ی سونی رسیده تا باز هم قدرت نمایی کند

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391برچسب:3D , sony ,
ارسال توسط سعید مهدوی

آیا گوگل یاهو را خواهد خرید ؟

 

وضعیت یاهو از زمانی بهم ریخت که کارول بارتز مدیر عامل این شرکت یک ماه پیش اخراج شد و تا کنون نیز خبری از مدیرعامل جدید نشده است . البته فقط گوگل در پی خرید یاهو نیست ٬ شرکت‌های بزرگ دیگری مثل مایکروسافت ٬ علی‌بابا و چندین غول‌ سرمایه‌گذاری از آمریکا ٬ کانادا و روسیه هم در پی خرید این شرکت مشهور هستند و البته این اتفاق باعث شده است تا سهام این شرکت ۲۰ درصد افزایش پیدا کند .

بقیه در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391برچسب:گوگل , یاهو ,
ارسال توسط سعید مهدوی

خدمات پردازش ابری مایکروسافت برای ۲۴ ساعت از کار افتاد

 
                                خدمات پردازش ابری مایکروسافت برای ۲۴ ساعت از کار افتاد

پلتفرم آزور مایکروسافت که یکی از مهم‌ترین خدمات پردازش ابری این شرکت است، چند روز پیش دچار اختلال شد و به مدت ۲۴ ساعت از کار افتاد. 


بقیه در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 17 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

کدام نوت‌بوک برای کار شما مناسب‌تر است؟

 

با تنوع زیاد در دنیای IT و نیاز روزمره هر فرد به نوت‌بوک، اولین موردی که در هنگام انتخاب نوت‌بوک به ذهنتان خطور می‌کند این است که چه نوت‌بوکی از همه بهتر است، آیا واقعاً نوت‌بوکی که از همه بهتر است، برای شما بهترین است؟با کمی فکر در مورد این موضوع و بررسی نیاز فردی خود، به راحتی به این مهم واقف می‌شوید که همیشه بهترین نوت‌بوک، برای شما بهترین گزینه نخواهد بود. پس بهترین روش برای انتخاب نوت‌بوک اطلاع کسب کردن در مورد سری‌هایی که خود کمپانی تولید نوت‌بوک بر طبق آنها نوت‌بوک‌ها را دسته بندی کرده است می‌باشد.

 

برای مشاهده بقیه متن به ادامه مطلب مراجعه کنید

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

گیگابایت جدیدترین اولترابوک خود را معرفی کرد

گیگابایت جدیدترین اولترابوک خود را معرفی کرد

 

شرکت گیگابایت همراه با عرضه ویندوز ۸، در حال تولید و عرضه محصولات مبتنی بر این سیستم عامل است.


خبریاب ایتلاگ گزارش داده است:

این شرکت اخیراً جدیدترین اولترابوک خود را با نام U۲۱۴۲ تولید کرده است.
این محصول دارای صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با کیفیت ۱۳۶۶ در ۷۶۸ است که قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه را خواهد داشت.

علاوه بر این، قابلیت چرخش این صفحه نمایش لمسی در راستای محور عمودی و قرار گرفتن آن روی صفحه کلید باعث می‌شود تا بتوان از این محصول به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد.

این محصول دو کاره از یک پردازنده Intel Core i۳/i۵ ULV بهره می‌برد و تا ۱۶ گیگابایت فضای حافظه موقت (رم) خواهد داشت.

برای ذخیره سازی اطالاعاتان یک هارد دیسک ۱ ترابایتی در نظر گرفته شده است که توسط یک درایو حالت جامد (SSD) ۲۵۶ گیگابایتی پشتیبانی می‌شود.

مضاف بر این، U۲۱۴۲ مجهز به فناوری‌های WiFi، بلوتوث ۴.۰، شبکه اینترنت ۳G، درگاه های USB ۳.۰ و HDMI خواهد بود.





تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

Galaxy S4 معرفی نمی شود.منتظر Galaxy S5 باشید

سامسونگ در صفحه ی رسمی فیسبوک خود چندی پیش به هوادارن خود اعلام کرد که منتظر گلگسی اس چهار قبل از ماه می و همچنین در نمایشگاه CES نباشید.در این متن سامسونگ تاکید کرده است که کهکشان چهارم تا ماه می ۲۰۱۳ معرفی نمیشود.این شرکت دقیقا پاسخ مستقیمی که زمان عرضه گلگسی اس ۴ را مشخص کند را نداده است و تنها طرفداران این برند می توانند در ماه می منتظر باشند تا شاید S4 معرفی شود.شاید هم دیر از آن.البته با توجه به فروش فوق العاده ی گلگسی اس ۳ و رکورد شکنی این اسمارت فون فوق العاده،به نظر نمی آید که سامسونگ علاقه ی زیادی برای عرضه ی کهکشان بعدی خود باشد و اس ۳ همچنان پرفروش ترین گوشی تاریخ است.به هر حال ماه می و یا ژوئن زمان بندی مناسبی برای معرفی این گوشی می باشد.

بحث دیگری که پیش می آِید نام گذاری این کهکشان است.زیرا کره ای ها عدد چهار را شوم می دانند و احتمال آن که گلگسی اس ۴ را ببنیم کم  است و باید منتظر نامی دیگر برای آن باشیم.شاید گلگسی اس ۵ که دور از انتظار هم نمی باشد.نظر شما چیست؟آیا سامسونگ گلگسی ۵ را معرفی خواهد کرد؟





تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:Galaxy s5 , Galaxy s4,
ارسال توسط سعید مهدوی

 

راهنمای خرید گوشی های اندرویدی

 

 

 

در ابتدا بیایید نگاهی به نیاز خودمان بیاندازیم.از تلفن همراه خود چه می خواهیم؟اگر از قشر دانشجو و محصل هستید،به طور حتم باید دنبال یک اسمارت فون قدرتمند بروید.اگر بیشتر در سفر هستید یا علاقه به عکاسی دارید،بهتر است به دوربین گوشی بیشتر توجه کنید و اگر هم علاقه ی فراوان به وب گردی و تماشای ویدئو دارید،اینجا صفحه نمایش بزرگ به کار شما می آید.اما مسئله به اینجا ختم می شود؟خیر.در کنار تمامی آیتم های ذکر شده برند هم مهم است که چه گوشی با کدام برند مناسب تر و به صرف تر است.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

Ultrabook دختر بد شانس اینتل

 

ultrabook

 

 

بعید است این روزها نام Ultrabook به گوش شما نخورده باشد. اکثر ما میدانیم اولترا بوک ها یک نسل از لپ تاپ ها هستند. از خصوصیات قابل ذکر آنها می توان به این موارد اشاره داشت که آنها باریک، سبک وزن، با مصرف برق کمتر و معمولاً قیمت کمتر از 1000 دلار و …

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:دختر بد شانس اینتل,
ارسال توسط سعید مهدوی

ویندوز خود را حتما به روز کنید !

 

شاید در گذشته دور مثل ویندوز 98 و me هیچ کس آن قدرها به آپدیت بودن سیستم عاملش توجه نداشت، هر چند همین امر خودش بزرگترین راه نفوذ اکثر افراد سودجو در آن دوره بود. بعد ها با تلاش مایکروسافت و دادن چهره و فرایند متفاوت به آپدیت ویندوز رفته رفته این امر  در بین کاربران جا باز کرد و شاید امروزه عده ای به آن اعتیاد دارند و بیهوده برخی بسته های آپدیت غیر ضروری را نیز نصب می کنند. اما مایکروسافت ضمن گسترش این فرهنگ یک استفاده دیگر نیز از آپدیت ها برد و آن افزودن یک نوع مجوز استفاده از نرم افزارهایش بود. به این ترتیب که اگر مجوز استفاده وجود نداشته باشد آپدیتی در کار نخواهد بود.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:اپدیت ویندوز,بروز کردن ویندوز,
ارسال توسط سعید مهدوی

شوالیه از راه رسیده گیگابایت

 

با عرضه شدن سری ۷۰۰۰ کارت‌های گرافیکی شرکت AMD، جایگاه برتر کارت‌های گرافیکی از GTX ۵۸۰ انویدیا گرفته شد و دیگر این کارت قدرتمند ترین کارت گرافیکی دنیا نیست.

 

کارت گرافیکی ۷۹۷۰ به طور قابل ملاحظه‌ای از GTX ۵۸۰ سریع‌تر است و و با کارایی در حدود ۲۰% بیشتر نسبت به آن، در حال حاضر قدرتمندترین کارت گرافیکی است که دارای تنها یک پردازنده گرافیکی است.



ادامه مطلب...

ارسال توسط سعید مهدوی

حذف 50 میلیون لینک از جست‌وجوگر گوگل به علت نقض کپی‌رایت
 

حذف 50 میلیون لینک از جست‌وجوگر گوگل به علت نقض کپی‌رایت

 

گوگل در سال ۲۰۱۲ مجبور به حذف ۵۰ میلیون لینک از جستجوگر خود به علت نقض کپی‌رایت و نگرانی از تبعات حقوقی این مسأله شد.

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

بهترین بازی های سال از نظر VGA 10

امسال هم مثل هر سال مراسم Spike Video Games Awards با قدرت و شکوه خود برگزار شد که طی این مراسم که برای انتخاب بهترین بازی های سال در سبکهای مختلف و بهترین بازی سال از نظر منتقدین برگزار شد بهترین بازی ها انتخاب شدند. این مراسم در شهر کالور سیتی در ایالت کالیفرنیا با مجریگری بازیگر معروف و پر آوازه هالیوود ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) برگزار شد که طی این مراسم از افراد دیگری همچون جسیکا آلبا بازیگر سینما هالیوود و چندین خواننده مانند گروه لینکین پارک (Linkin Park) خواننده اهنگ تیتراژ پایانی بازی مدال افتخار و دیگر بازیگران و… اجرا دارند که برای هرچه بهتر شدن این برنامه استفاده شده بود .



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 16 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

طبق خبر منتشر شده از سوی China times ،گوگل در گام بعدی در حال کار بر روی کروم بوک تاچ بوده و به احتمال زیاد تا پایان سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.این نشریه چینی همچنین اعلام کرد که به احتمال زیاد گوگل ۲۰ میلیون کروم بوک تاچ خود را که در برنامه کاری خود دارد  Compal Electronics تایوانی تولید خواهد کرد.البته کروم بوک تاچ طراحی شده علاوه بر اینکه سیستم عامل کروم را به عنوان سیستم عامل پیش فرض خود دارد ممکن است اندروئید را نیز اجرا کند.





تاريخ : جمعه 15 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

لباس فضایی جدید ناسا که در چند ثانیه پوشیده می شود

Z 1 : لباس فضایی جدید ناسا که در چند ثانیه پوشیده می شود

چنانچه با لباسی که روی زمین بر تن می کنید، وارد فضای بین سیاره ای شوید علاوه بر مشکل تنفس، مشکلات فراوانی مثل سوختن پوست به خاطر تشعشعات مضر، ورم پوست و غشاهای زیرین، و موارد دیگر که گاه برگشت پذیر و بدون درد و گاه غیر قابل برگشت هستند در ۱۰ ثانیه (کمتر یا بیشتر) بروز می کنند. نبود اکسیژن به سرعت شما را دچار بیهوشی می کند و احتمالاً در یکی دو دقیقه، خواهید مرد. (خیلی از محدودیت های دیگر هم هنوز شناخته شده نیستند.



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 15 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

راهنمای خرید پرینتر سه بعدی

راهنمای خرید پرینتر سه بعدی

شاید شما هم از آن افرادی باشید که برای کار و حرفه خودتان نیاز به مدل سازی و ساخت سه بعدی دارید. بنابراین در صورت نیاز به خرید یک پرینتر سه بعدی، با مدل های مختلفی در بازار جهانی روبرو خواهید شد که تنوع آنها شما را گیج خواهد کرد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط سعید مهدوی

 

بیشترین عبارات جستجو شده در گوگل در سال ۲۰۱۲

 

سال ۲۰۱۲ به پایان رسید و نه خبری از نابودی دنیا شد،ونه عصر یخبندان.اما پر از اتفاقات و لحظات بزرگ بود.از رویدادهای ورزشی گرفته تا تاریخی.پس بیایید نگاهی به آمار جستجو در این سال که توسط گوگل منتظر شده است،بیاندازیم.طبق آماری که گوگل منتشر کرده است،بیش ۱٫۲ تریلیون جستجو در این سال انجام گرفته و ۱۴۶ زبان مختلف در گوگل جستجو شده است.اما نکته ی جالبی که وجود دارد،این است که اسمی از کشور ما در این ۱۴۶ کشور به میان نیامده و خبری از جستجوهای ایران نیست.در ادامه بیشترین عبارت جستجو شده را با هم میبینیم.



ادامه مطلب...

ارسال توسط سعید مهدوی

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد