NET-IT نت آی تی
اخبار فناوری نت بوک سخت افزار تبلت موبایل بازی

Gapps یا همان Google Apps چیست؟

گوگل اپس یک سری از برنامه ها و ذخیره سازی فایل ها تحت وب و از طریق مرورگرهاست بدون آنکه کاربر نیاز به خریدن آن نرم افزارها داشته باشد.کاربران قادر خواهند بود به راحت وارد حساب کاربری خود وارد شده و به فایل ها و ابزارهای مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. ابزارهای پیشنهادی شامل ابزارهای ارتباطی (Gmail-Gtalk و Google calendar) ابزارهای تولیدی (Google Docs شامل فایلهای متنی، جداول و فایلهای ارائه)، صفحه شروع قابل تغییر (iGoogle) و Google Sites  برای توسعه صفحات وب. این ابزارها رایگان هستند ولی کاربران قادر خواهند بود تا با پرداخت هزینه، ابزارهای بیشتر و فضای بیشتری را خریداری نمایند. نسخه آموزشی آن تقریبا تمام امکاناتی را که نسخه تکمیلی و پولی آن دارد را به صورت رایگان پوشش میدهد و برای دانش آموزان دوره دبیرستان به بالا پیشنهاد میشود.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:گوگل , اینترنت , گوگل اپس , ,
ارسال توسط سعید مهدوی

با SkyDrive به صورت لمسی با HTML5 کار کنید

مایکروسافت محصول جدید خود به نام SkyDrive برای HTML5 را در مراسم Ces رونمایی کرد که این افزونه به شما اجازه میدهد تا شما در ویندوز ۸ که قابلت لمسی دارد از HTML5 بتوانید به صورت لمسی استفاده کنید و همچنین بتوانید از کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) آن استفاده کنید و کارهای روزمره خود را سریعتر و بهتر انجام دهید.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

بلاخره پس از یک دوره زمانی چند ساله و بعد از شرکتهای گوگل و مایکروسافت، شرکت یاهو پروتکل SSL را برای سرویس ایمیل خود فعال کرد.این کار  به دنبال نامه های متعدد از سوی EFF، ACLU، گزارشگران بدون مرز و تعدادی از سازمان های دیگر  به شرکت یاهو (ماریسا مایر) برای ایجاد تغییر و به منظور کمک به محافظت از حریم خصوصی و امنیت کاربران ،صورت گرفته است.
مشخصه بارز SSL بصورت HttpS می‌باشد که شاید بارها در اینترنت مشاهده کرده باشید و به سادگی از آن گذر کرده باشید.

Secure Socket Layer , یا همان SSL یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تامین ارتباطی امن مابین یک وب سرور و یک مرورگر اینترنت است. این ارتباط امن از تمامی اطلاعاتی که ما بین وب سرور و مرورگر اینترنت (کاربر) انتقال می‌یابد , محافظت می‌کند تا در این انتقال به صورت محرمانه و دست نخورده باقی بماند. SSL یک استاندارد صنعتی است و توسط ملیون‌ها وب سایت در سراسر جهان برای برقراری امنتیت انتقال اطلاعات استفاده می‌شود.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:یاهو مایل ,
ارسال توسط سعید مهدوی

صفحه قبل 1 صفحه بعد